Новий Ford Fiesta ST виводить характеристики «гарячих» хетчбеків на новий рівень завдяки технологіям, застосованим уперше в галузі

14 мая 2018 года  |  Новости дилеров

Цілковито новий 1,5-літровий двигун EcoBoost потужністю 200 к. с. розганяє автівку до 100 км/год (62 милі/год) за 6,5 секунд. Механічний диференціал підвищеного тертя сприяє поліпшенню зчеплення з поверхнею у поворотах.

Пружини векторизації зусилля патентованої конструкції підвищують точність входження у повороти й реакцію автомобіля. Система вибору режимів керування Drive Modes дозволяє пристосувати динаміку автомобіля для гоночного треку і звичайної дороги, і включає систему швидкого старту для незмінно стрімкого рушання.

До розширеного переліку варіантів персоналізації та технологій входять нові пакети стилізації, інформаційно-розважальна система SYNC 3 з 8-дюймовим сенсорним екраном і топова акустична система B&O PLAY.

Цілковито новий Ford Fiesta ST дарує найяскравіші враження від чутливості автомобіля, почуття єдності з ним та найповніше задоволення від водіння з-поміж усіх моделей Fiesta ST, бо в ньому використанню низку інноваційних «спортивних технологій», що покращують потужність і динаміку автомобіля, проходження поворотів і маневровість, а також уможливлюють різноманітні варіанти його використання — від поїздок у школу до перегонів на треку.

Система вибору режимів керування, вперше встановлена на цілковито новому Fiesta ST дозволяє конфігурувати параметри двигуна, кермового управління та системи контролю курсової стійкості для налаштування режимів Normal, Sport і Track, одним натисканням кнопки змінюючи характер автомобіля — від практичного хетчбека до трекового спорт-кара. Система швидкого старту Launch Control (пропонується як опція), оснащена окремим графічним дисплеєм на панелі приладів, забезпечує водієві незмінно стрімке рушання з місця на гоночному треку.

Вперше застосований в моделі Fiesta ST механічний диференціал підвищеного тертя (limited-slip differential, LSD) оптимізує зчеплення з поверхнею на поворотах, а застосовані вперше в сегменті пружини векторизації зусилля, запатентовані Ford, забезпечують точніше входження у поворот, покращений контроль над задньою частиною та яскравіше відчуття єдності з автомобілем.

Повністю оновлений Fiesta ST від початку продажів пропонується у три- та п'ятидверній модифікаціях, з функціями забезпечення комфорту та зручності, серед яких підтримка мобільного підключення до інтернету через інформаційно-розважальну систему SYNC 3, топову акустичну систему B&O PLAY, а також ряд продуманих технологій допомоги водієві на зразок систем утримання в межах смуги руху Lane Keeping Aid та розпізнавання дорожніх знаків Traffic Sign Recognition.

«Водії "гарячих хетчбеків" мають великі сподівання щодо цього маленького автомобіля. Під час створення цілковито нового Fiesta ST ми використали знання, отримані в ході розробки останніх моделей Ford Performance, таких як Focus RS та Ford GT. Він встановлює нові стандарти задоволення від керування у своєму сегменті, а гортанне звучання його трициліндрового двигуна говорить пристрасним автолюбителям саме те, що вони хочуть почути», — розповів директор Ford Performance у Європі Лео Рукс (Leo Roeks).

Нова версія славетного «хот-хетча» від Ford, розроблена підрозділом Ford Performance з максимальною увагою до практичності повсякденної експлуатації, економічності і водночас надзвичайних вражень від керування, здатна догодити новачкам і задовольнити експертів, вже доступна для замовлення.

Комментарии (0)

Популярные статьи:

Подписка на новости

Подписавшись на рассылку новостей от АвтоСайта, вы сможете получать все свежие новости прямо на ваш почтовый ящик.