Отзыв о 2010 Kia Rio

  |   01 января 1970 г
предыдущий   |   следующий
Общий рейтинг:5
Ціна якість - оптимальні.

Брав седан 1, 4 АТ в комплектації "ТОP". Перші враження - повне захоплення.

Плюси.

1. Керування магнітолою на кермі. Досить зручно і навпомацки можна все знайти, випадкових натискань не було.

2. Повноцінне запасне колесо на диску (приємно здивувало оскільки кругом писало докатка)

3. Напрчуд збалансована робота автомата і двигуна, досить адекватно реагує на газ, як на мена по місту 1, 4 з атвоматом саме те що треба і за місто не пасеш задніх. Взагалі мені важко з чимось автомат порівнювати, окрім варіатора на пікасо, але передачі він перемикає так як би того хотів на ручці.

4. Обивка салона дость важко замурзати, причому чиститься легко.

5. Магнітола з USB. Суттєвий плюс. Знаходить швидко читає без проблем мп3, пролистує, прокручує все оперативно.

6. Підвіска в міру жорстка, скажем для львівської бруківки саме те що треба. Ззаду там стоїть не балка, а назалежна підвіска тільки не МС-F а якась інакша не пригадую точно треба в паспорт глянути. :)

7. При мому зрості 182 см вдалося комфортно розміститися не чіпляючи нічого в салоні і причому за мною хватає пасажирам місця мого зросту. В мене батько 193 см теж комфортно вмістився за кермом.

8. Порадував оприскувач, бє 3 -ма потужними струменями можна раз псикнути і все відмиє, причому діаметр форсунки такий що забити їх дуже важко (хібащо лити в них саме болото :))

9. Крупновузлова зборка на ЗАЗі. Вважаю плюсом, оскільки прикрутити колеса на місця не складно і негаразди при зборці виключаються автоматично.

10. Візуално машина всередині більша ніж знадвору, незанаю напевно то оптичний обман чорний візуално зменьшує :).

11. Дві подушки безпеки.! (хоча на європу іде 4 :( в тій самій комплектації)

12. Руль ектропідсилювач надто він вже адекватний по важкості на швидкостях. 13 Наявність "О/Д" кнопки на ручці автомата, досить гарно виконє гальмування двигуном.

Тепер про мінуси верніш не мінуси а невідповідності з якими стикнувся при комплектації.

1. Кругом пише що задні гальма в комплектації з АБС дискові, насправді барабанні.

2. Кліматн на український ринок не поставляють в Ріо, навіть в комплектації "топ".

3. БК теж немає.

4. Поворотники на крилах, а не на зеркалах.

Оскільки ціна на нові моделі 2010 була таж сама що і на 2009 думаю останні три пункти і аргоментують невідповідність комплектацій на сайті і в продажній моделі. Загальне враженя досить позитивне, ложка дьогтя в бочці меду , протерся шланг кодиціонера на 600 км :(, як виявилось при зборці криві ручки у когось, але на сервісі поміняли як гарантійний випадок.

Після 20000 пробугу можу скзати що машина сприймається як робоча конячка, не підводить, якщо за нею дивтися. Ціни на ТО не кусаються. Після другої зими почала скріпіти кришка бардачка. Зауважив якщо забивається пилюка під пласмасову накладку на передньому склі в районі капота , то скрипить дуже неприємно, лікується мийкою авто :) або як варіант знайомі наклеїли 3 шари ізоленти в тому місці під накладку. Розхід літом з кондеціонером 9, 5-10 літрів про місту, зимою 10, 5л. Заливаю 95-й. Дорогу машина тримає добре навіть на заводських шинах - хоча вони не ідельні, на зимових шинах ніразу не застряв, вигрібає з майже безнадіних кочугур, (перевага важкого передка). Тричі попадав в Карпатах в зливи по місцевих грунтовках, на колеса наліпало багато глини з дрібним камінням, (відшкребти вдалося вже на трасі викруткою), але машина вперто їхала :).

Комментарии (0)
  • Смотреть все