Отзыв о 2009 Volkswagen Passat

  |   01 января 1970 г
предыдущий   |   следующий
Общий рейтинг:4
За авто класу Д можна потратити відповідну суму

Пассат b-6, версія тредлайн, 1, 8 tsi, механіка. За кермом більше 15 років. Попередні авто: Мерс Е-клас 2000 року 2, 4 та ауді А-4 2002 року 2, 0 FSI. Є з чим порівнювати, хоча стосовно ауді то скажу що дует ціна-якість повне ге. З мерсом порівнювати практично неможливо, одна перевага у B-6 це його двигун - динаміка просто супер, витрата палива -можна сказати ощадлива для гаманця, правда у 6, 5 л/100км, як пишуть дилери вкластися не вийшло жодного разу, хоча накатав 180 000 км. В середньому 7, 2 літра при 100 -110 км/год по трасі, по місту (якщо говоримо про Київ) від 10 до 11, 5 ( при роботі клімату). Дороги бували всякі - і наші рідні і європейські автобани. Для любителів швидкої їзди ( народ порівнював із Акура 3, 5) скажу, що B-6 із цим двигуном і 525 БМВ не дає фору ( із 530 не раджу, програєте). Хоча пробував їздити із товаришем на такому ж B-6 2007 року із двигуном 2, 0 FSI то скажу, що за динамікою та витратою палива це "чудо" справжній ЗАЗ 968 М чи 968 А - анродний автомобіль. Стосовно ходових якостей - тут все просто люкс:повороти, гальми іт.д. Шумоізоляція так собі, правда раджу замінити шини - те що поставляється із новим авто ( Брідж туранза) дорогу ніби тримає але шумить як в УАЗику. Якщо є можливість, поставте хоча б Контік -збережете вуха. Більше 150 раджу часто не розганяти - будете вибирати :аеродинамічний шум чи музика, та і паливо буде пити. Я кось потрібно було встигнути в аеропорт, тримав біля 200 три годин підряд по автобану - вийшло більше 12, 5 л/100 км; хоча задоволення від динаміки супер. Тепер про наболіле: надійність. На 80 000 замінили сайлент-блоки важелів передньої підвіски, на 120 000 передні амортизатори ( хоча вони були робочі, просто почали "мазатись"). Все по гарантії. Мало не забув: ще дві лампочки - головного світла праву та підсвітки номерного знаку. Це вже за свої кровні. По технології передбачено проводити заміну свічок запалювання кожні 60 000 км. Замінив всього один раз - характерний признак нерівномірна робота на холодний двигун. Якщо у вас таке появиться ще до 60 000, раджу не чекати і замінити свічки. Згорить катушка ( їх теж чотири, як свічок)- вийде собі дорожче: на сервісі присутні авта таких економістів. 170 000 км - замінили водяну помпу ( теж гарантія)от ніби і коротко все. Від себе хочу додати про версію 2, 0 TDI. Прочитав відгуки народу, що купляли авто із європи - пишуть що повне ге. Люди добрі, там ви купили чим подешевше у якогось ауслендера ( іноземця) із невідомим пробігом та історією, а німці наприклад на дизелі менше як 130 -150 тис в рік не їздять. То що ви хочете від техніки, яка пройшла більше 500 000 км, а виробником розрахована на 400 000 км. На такому не їздити а на розборку здавати, безпечніше і вигідніше.

Комментарии (0)
Еще отзывы о Volkswagen Passat:
  • Смотреть все