Автобазар, продажа авто на АвтоСайте. Автопродажа по регионам Украины.

Постоянная ссылка: https://www.autosite.ua/novosti_Noviy-ford-kuga-otrimav-maksimalniy-5-zirkoviy-reyting-bezpeki_55543.html

Новий Ford Kuga отримав максимальний 5-зірковий рейтинг безпеки

09 декабря 2019 года  |  В мире

Новий кросовер Ford Kuga* здобув максимальний 5-зірковий рейтинг безпеки від європейського комітету з питань проведення незалежних краш-тестів Euro NCAP, набравши 92% у категорії захисту дорослих пасажирів та отримавши максимально можливу оцінку за результатами аналізу наслідків бокового зіткнення та більш жорстких випробувань на бокове зіткнення зі стовпом.

Задля покращення рівня захисту від потенційних ударів у всьому каркасі Kuga використовується високоміцна сталь і ретельно продумані елементи конструкції, зокрема труби з надміцної сталі, встановлені в обох передніх стійках і вздовж даху.

До переліку інших технологій** із пакету Ford Co-Pilot360, що допомагають водіям Kuga уникати створення дорожньо-транспортних пригод і дають їм змогу не відволікатися від дороги, входять:

У разі виникнення дорожньо-транспортної пригоди нова система автоматичного гальмування після зіткнення Post-Collision Braking допомагає зменшити негативний ефект від потенційного вторинного зіткнення завдяки автоматичному подаванню помірного гальмівного тиску після першого контакту. Уповільнення руху потенційно може зменшити ризики травмування пасажирів і пошкодження машини.

Захист дітей у новому Ford Kuga також отримав високу оцінку, набравши 86% балів. Минулого місяця новий семимісний позашляховик Ford Explorer Plug-In Hybrid*** також отримав максимальний 5-зірковий рейтинг безпеки від європейського комітету з питань проведення незалежних краш-тестів Euro NCAP. Це перший електрифікований автомобіль Ford, що продемонстрував такий результат під час випробувань з використанням нових, більш жорстких протоколів, впроваджених минулого року.  

# # #

* 5-зірковий рейтинг Euro NCAP був присвоєний Kuga з дизельним двигуном EcoBlue з робочим об’ємом 2,0 л (викиди CO2 від 127 г/км, витрата пального від 4,8 л/100 км за умовами NEDC), 1,5-літровим дизельним двигуном EcoBlue (викиди CO2 від 109 г/км, витрата пального від 4,2 л/100 км за умовами NEDC) і 1,5-літровим бензиновим двигуном EcoBoost (викиди CO2 від 125 г/км, витрата пального від 5,5 л/100 км за умовами NEDC)

** Функції надання допомоги водію є лише додатковими засобами — під час їхнього використання водій має зберігати концентрацію, самостійно приймати рішення та кермувати автомобілем у безпечний спосіб.

** Викиди CO2 для Ford Explorer Plug-In Hybrid становлять від 66 г/км, а витрата пального — від 2,9 л/100 км за умовами NEDC.

Заявлені рівні витрати пального/споживання енергії, викидів CO2 і запасу ходу під час руху з використанням електропривода вимірюються згідно з технічними вимогами європейського регламенту (EC) 715/2007 в останній редакції. Рівні споживання пального та викидів CO2 зазначені для моделей автомобіля, а не для конкретного транспортного засобу. Використовувана стандартна процедура випробувань дає змогу здійснювати порівняння між різними типами машин і різними виробниками. Окрім паливної економічності, роль у визначенні рівня споживання пального/енергії, викидів CO2 й електричної потужності відіграє техніка кермування, а також інші нетехнічні чинники. CO2 є головним парниковим газом, що впливає на глобальне потепління.

Починаючи з 1 вересня 2017 року, деякі нові автомобілі проходять процедуру сертифікації за Всесвітньою узгодженою процедурою випробувань транспортних засобів малої вантажності (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP) згідно з вимогами європейського регламенту (ЄС) 2017/1151 в останній редакції, що передбачає новий, більш реалістичний порядок визначення рівня витрати пального та викидів CO2. Із 1 вересня 2018 року розпочався процес переходу з Нового європейського їздового циклу (NEDC) на процедуру WLTP. На етапі поступової відмови від використання NEDC визначатиметься співвідношення отриманих за процедурою WLTP показників споживання пального та викидів CO2 і величин, визначених за стандартом NEDC. У зв’язку зі зміною деяких елементів тестування можливі певні відхилення від попередніх показників паливної економічності та рівня шкідливих викидів, тобто рівні споживання пального та викидів CO2 для одного і того самого автомобіля можуть відрізнятися.