Автобазар, продажа авто на АвтоСайте. Автопродажа по регионам Украины.

Постоянная ссылка: https://www.autosite.ua/novosti_Spetsprodukt-vid-nimetskogo-bredu-liqui-moly-dlya-muft-haldex_56936.html

Спецпродукт від німецького бреду LIQUI MOLY для муфт Haldex

12 февраля 2024 года  |  Автожизнь

Муфта Haldex являє собою ключовий елемент системи повного приводу, що регулює передачу крутного моменту в залежності від ступеня замикання муфти. Цей компонент використовується для передачі крутного моменту від передньої до задньої осі автомобіля і встановлений в картері диференціала заднього моста.

При старті руху автомобіля механізм муфти розподіляє крутний момент між переднім і заднім мостами. На початку розгону задній міст отримує найбільший момент, а клапан управління контролює тиск на фрикційні диски, стискаючи фрикціони максимально. Якщо передні колеса починають прослизати при торканні, весь крутний момент також переноситься на задні колеса. Якщо прослизає лише одне переднє колесо, в роботу входить електронне блокування диференціала переднього моста. При постійній швидкості клапан керування регулює стиск фрикціонів в залежності від умов руху. При уповільненні автомобіля фрикціони муфти розтискаються повністю, момент на задній міст не передається.

В даний час муфти Haldex широко застосовуються на повнопривідних автомобілях різних марок, включаючи Audi, Ford, Land Rover, Lamborghini, Opel, Saab, Seat, Skoda, Volkswagen, Vauxhall та Volvo. Заміна оливи у муфтах Haldex рекомендується кожні 30-60 тис. км. пробігу, залежно від марки та моделі автомобіля, а також режиму експлуатації. За умов рекомендується скоротити інтервали заміни. Звичайно ж, для муфт Haldex використовується спеціальна олива. Наприклад, у LIQUI MOLY є спеціалізований продукт - Рідина для муфт HALDEX - Lamellenkupplungsol, який підходить для муфт Haldex моделей General Motors, Opel/Vauxhall, Volvo та Volkswagen зі специфікаціями VW G 052175 (TL 52175), VW G 0 -X) та VW G 060 175 (TL 52175-Y). Ця олива призначена тільки для використання в системах повного приводу Haldex і не підходить для звичайних редукторів заднього моста.

Lamellenkupplungsol від LIQUI MOLY було спеціально розроблено для забезпечення максимальної продуктивності та захисту системи повного приводу Haldex, забезпечуючи надійне та плавне функціонування в різних умовах експлуатації. Завдяки стійкості до зсуву та високому коефіцієнту тертя, вона забезпечує оптимальну передачу потужності в будь-яких умовах. Також вона забезпечує захист від зношування, піноутворення та корозії. Важливо відзначити, що Lamellenkupplungsol без проблем поєднується з залишковою кількістю оливи при заміні, і промивання вузла не потрібно. Через особливості роботи Haldex та інтенсивне тертя між поверхнями багатодискового зчеплення, у вузлі накопичується значна кількість частинок фрикційного матеріалу, тому рекомендується не відкладати заміни оливи та періодично очищати насос та його сітку.